sobota, 16 października 2010

w pośpiechu

Oto kilka kartek, które powstały bardzo szybko w tym tygodniu. Dwa dni temu dowiedziałam się, że moja koleżanka ze studiów wyszła dziś za mąż :) z czego bardzo się cieszę :)))


Kartka z bardzo lubianych przeze mnie papierów Świąteczna Gospoda ze wspaniałego nowego sklepu Galeria Papieru. Mimo świątecznej nazwy papiery świetne do kartek na inne okazje :)


Tu także obrazek z Galerii Papieru oraz zmagania z pearl penem. Niestety podczas schnięcia jedna duża perełka została rozmazana :( no i cala praca na marne więc w ramach ćwiczeń poperełkowałam do granic możliwości :) oczywiście nikt nie dostanie tego paskudztwa.


A to kartka urodzinowa dla koleżanki na bazie mapki z Mojo Monday. Chyba uzależniłam się od mojego Glimer Missta:) obawiam się, że to nie będzie jedyny, który posiadam :) I kolejne uzależnienie media - embossing, glossy akcent :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Wasze słowo:)