poniedziałek, 13 lutego 2012

Różne kolory Miłości

O miłości można mówić różnie :) Jedni lubią kartki walentynkowe :) a inni potrzebują znacznie więcej przestrzeni by opowiedzieć o swojej Miłości :)

Nie zupełnie typowa, bo u nas już tradycją są kartki w innym kolorze niż czerwony :) W tym roku padło na lekko przybrudzone brązem (przeze mnie) papiery od Makówki :) Powstały w ilości sztuk trzech i są bardzo do siebie podobne :) więc nie będę Was zanudzać nimi :)

Jedna z nich stanie się dodatkiem do kroniki niezwykłej podróży, która od pewnego czasu jest Naszym udziałem :) Papiery Fall in love zupełnie ujęły mnie za serce swoją kolorystyką:) Świadczy to o tym, że odmienne stany świadomości trzymają się mocno u mnie :) To chyba dzięki nim tak łatwo udało się z nich stworzyć ten bardzo ważny dla Nas album :) Środek stanowi póki co morze moich opowieści w wersji pisanej (a raczej bazgranej jak kura pazurem) czyli nic szczególnie zachwycającego (mam nadzieję, że po latach adresat/ka spojrzy na to przychylnym okiem :) i mimo wszystko będzie to miła pamiątka :)

Kto by pomyślał, że ja lubię takie kolory :))

Życzę by Miłość wypełniała każdy Wasz dzień :) Nie tylko przy okazji Walentynek niech różne jej odcienie nadają barw rzeczywistości :)

Ściskam gorąco i radośnie :)

1 komentarz:

  1. Ja bym nie pomyślała, że lubisz takie kolory:)
    Bardzo mi miło, że te papiery stanowią oprawę dla tak cennej pamiątki! Wyszło radośnie i ... miłośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)