sobota, 11 lutego 2012

Album dla Mai ;)


Dziś rzecz, która na swoją publikację czekała baaardzo długo, bo od początków października. Fragmenty albumu zamówionego przez moją Przyjaciółkę jako prezent urodzinowy dla chrześnicy :) Wyzwanie dla mnie ogromne (10 stron plus okładki) no i jak zrobić album dla zupełnie obcej rodziny?

Starałam się wybrać różne zdjęcia pokazujące Maję w różnych wydaniach :) Przy każdym zdjęci tag na notatki rodziców (trudno mi było dobrać tytuły do zdjęć bez znajomości ich kontekstu)

Kart tylko próbka, bo o ile dobrze pamiętam to ze światłem za oknem były w owym czasie spore problemy :) Powyższa strona jest chyba moją ulubioną :)

Ściskam gorąco i słonecznie :)

2 komentarze:

  1. Przeuroczu.
    Śliczne kolorki i kompozycja.
    Tęczowa rameczka - wymiata.
    Buziaczki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, wreszcie go pokazałaś!:) Bardzo podoba mi się ta tęczowa wycinanka, fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)