sobota, 5 listopada 2011

Zaległości

Ostatnimi czasy chyba dopadają mnie jakieś odmienne stany świadomości, bo robię rzeczy zupełnie dotychczas nie moje, ale o tym w innym poście, bo najpierw trzeba zrobić zdjęcia.

Póki co pokazuję bardzo zaległą kartkę na wyzwanie Scrapujących Polek. Miała być inspirowana zdjęciem w kolorach kremowo - zielono - brązowych oraz na brązowej lub zielonej bazie. Ja postanowiłam połączyć produkty dwóch wspaniałych scraperek UHK i Eight. Kartka wyszła bardzo prosta, ale elegancka i obdarowanej koleżance bardzo się podobała :)

Zaległości do pokazania mam jeszcze trochę a i nowe projekty czekają na fotografowanie, więc mam nadzieję pojawiać się tu trochę częściej.

Pozdrawiam i życzę tak pięknej pogody jak dziś jeszcze długo :)

1 komentarz:

  1. Piękna i bardzo elegancka.
    Co do odmiennych stanów świadomości, to myślę, że każdy przechodzi coś takiego. Dobrze jest zrobić coś innego zupełnie nie w swoim stylu.
    Mi takie prace poprawiają humor i pomagają się nieco zrelaksować, choć szczerze powiedziawszy nie pokazuję ich :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)