sobota, 26 listopada 2011

przypominając o swoim istnieniu :)

Dawno mnie tu nie było. Jakoś tak wychodzi, że codzienność zajmuje nas ostatnio bardzo intensywnie. Scrapowo obijam się ostatnimi czasy wręcz nieprzyzwoicie, ale zostało mi masę zaległości do pokazania :)

Notes dla koleżanki z pracy z motywami paryskimi. Podobał się bardzo obdarowanej więc mam nadzieję, że u Was też wywoła pozytywne reakcje :) Jakoś nie mogłam się w owym czasie uwolnić od zestawień czerni i czerwieni. Szalenie mi te kolory pasowały do wyobrażenia paryskiego szyku :)

Postaram się pokazywać z większą częstotliwością :) Czy tylko ja nie rozpoczęłam jeszcze sezony świątecznego?
Pozdrawiam ciepło i słonecznie :)

1 komentarz:

  1. Notes jest fantastyczny.
    Kolorki i klimacik - ujmujące.
    Fajnie, że czasem dajesz o sobie znać, choć to zdecydowanie za rzadko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)