wtorek, 6 września 2011

Prezentów cz. 1

Dawno temu udało się rozstrzygnąć moje candy polegające na łapaniu 2000 wejścia na stronę. Udało się to dwóm Aniom :) Cóż to było za wyzwanie dla mnie żeby nie pomylić Waszych preferencji :) i nie wysłać paczek odwrotnie ;)

Udało się i właśnie dostałam wiadomość od pierwszej Ani - Lary, że prezent odebrała :) Znalazły się tam poza drobiazgami scrapowymi, poniższy notes i kartka.

Notes w moich ulubionych kolorach :) W środku odrobina embossingu w ramach gałązek (zarówno marker do embossingu jak i tusz pochodzę ze sklepu Tusi i sprawują się rewelacyjnie)

Z oryginalnego papieru Herbarium mało zostało :)
Kartka bardzo prosta, ale ostatnio takie klimaty chodzą mi po głowie.

Mam nadzieję, że prezent się spodobał i będzie służył nowej właścicielce :)
A jako że jestem właśnie na wyczekanym urlopie życzę sobie takiej pogody jak w ostatnich dniach :)

2 komentarze:

  1. Wspaniały prezent-nagroda.
    Ten klimat i kolorki zapierają dech.
    Pięknej pogody przez caluśki urlop Ci życzę.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę cudny- jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)