wtorek, 20 września 2011

co powinien...

... robić zapracowany człowiek?? Nie wiem, ale raczej nie powinien pisać nowych postów :))
Jak widać nie stosuję się do tego w najmniejszym stopniu :))

Szalona kartka urodzinowa dla mojej Siostry :)) Absoltune pomieszanie różnych różności :)) Z ulubionym ostatnio przeze mnie stemplem z Makowego Pola kolorowanych ecolinami :))


Udało nam się także zobaczyć kolejne miejsce, czyli Poznań. Migawki z kilkudniowego wypadu :)) To co najpiękniejszego udało się uchwycić :) Wspaniały widok na Teatralce, czyli piękna tęcza z fontanny przed operą z pegazem, dobrze znana miłośnikom Jeżycjady :)


A tu już Stare Miasto nocą :)) To trzeba przyznać, że oświetlenie zabytkowych budynków jest w Poznaniu rewelacyjne :) Choć... Przy okazji rozkopów przedeurowych nie jest to miejsce dla takiego nerwusa jak ja, który lubi by tramwaje jeździły na czas i po wyznaczonych trasach:)
Mimo wszystko to dziwne, ale intrygujące miasto :)

Pozdrawiam słonecznie i mam nadzieję, że piękna pogoda utrzyma się jak najdłużej :)))

1 komentarz:

  1. Karteczka rewelacyjna:)
    Kochana dobrze, że czasem coś wrzucisz, choć jak dla mnie zdecydowanie za rzadko.
    Pozdrawiam Cię zapracowana kobieto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)