czwartek, 16 września 2010

kolejne


Ostatnio mam bardzo mało czasu na cokolwiek scrapowego, bo praca bardzo daje mi się we znaki, ale nie narzekam bo lubię czuć, że żyję :) Tylko czasem szkoda, że życie weryfikuje różne pomysły ( moje wakacje:( ). Ale koniec tego marudzenia :) Ostatnio w szale pracy zapomniałam o pierwszych urodzinach mojego bloga. Postaram się to nadrobić i zorganizować jakieś candy z okazji 100 postu lub 1000 odwiedzin, to się jeszcze okaże, co będzie szybciej :)

A w między czasie powstały kolejne kartki na sobotnio - niedzielne uroczystości dla mojej rodziny. Powyżej kartka ślubna z fantastycznymi papierami graphic 45. Vintige to zdecydowanie to co lubię ostatnio:)

A to kartka z okazji chrztu małej Ali, której mamą chrzestną będzie moja Bratowa:). Mam nadzieję, że się spodoba choć trochę:). To chyba najdłużej robiona przeze mnie kartka bo w sumie chyba ze 3 godziny i 2 wersja zanim stwierdziłam, że może iść w świat (pewnie gdybym miała więcej czasu powstałaby jeszcze 3 wersja:).

2 komentarze:

Dziękuję za każde Wasze słowo:)