wtorek, 7 września 2010

kartkomania

Absolutnie hurtowa produkcja u mnie ostatnio. Kolejne uroczystości rodzinne, na które trzeba rodzinę zaopatrzyć w stosowne kartki. Jako niewielki przerywnik "kartkownik nalodówkowy" - raczej praktyczny niż ozdobny. Poniżej intensywna produkcja kartkowa, a to jeszcze nie koniec :)

Kartka z okazji chrzcin dla koleżanki, miała być prosta bez dzieciaczków więc w zasadzie bardzo uniwersalna.

Kolejna kartka dla tej samej koleżanki z takiej samej okazji tylko Adresat inny :)

Kartka ślubna bardzo prosta i elegancka, czegoś mi w niej brakuje, ale nie mogę znaleźć :( Mam jeszcze troszkę czasu na wykończenie więc zobaczymy...

A to chyba moja ulubienica wśród ostatnich moich tworów. Vintigowa choć na zdjęciu koronka wyszła bardziej biała niż w rzeczywistości i troszkę niweczy cały efekt, ale papiery Graphic 45 to chyba moja nowa miłość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Wasze słowo:)