środa, 3 sierpnia 2011

2000




Pomyślałam, że skoro było candy z okazji 1111 to można by spróbować też


z okazji 2000 :)


Prezentem będzie niespodzianka :) Mam nadzieję, że uda mi się trafić w gust zwycięzcy :)


Życzę powodzenia i czekam na maila z print screenem :))


Edit: żeby wygrać niespodziankę trzeba być osobą. która jako 2000 otworzy stronę. Pokazuje to licznik, który zaraz przeniosę trzoszkę wyżej dla wygody :) Gdy się jest szczęśliwym 2000 zaglądaczem trzeba zeobić print screen ekranu i wysłać go do mnie mailem :) i czekać na prezent :))

7 komentarzy:

  1. No kochana, znowu kusisz. Ostatnio ja miałam szczęście. Pewnie tym razem się nie uda, ale będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co trzeba zrobić by brać udział?

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba być 2000 osobą, która wejdzie na stronę :) Jeśli to Ty trzeba zrobić "zrzut ekranu" przyciskiem PrintScreen zapisać obraz wkleić w dokument tekstowy i wysłać mi mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. upolowałam! Mail wysłany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko Ty, Lara :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)