środa, 13 lipca 2011

moja śliczna


Mała Siostra :) Olka ma wspaniałe kręcone włosy, które przez całe dzieciństwo były jej zmorą ze względu na konieczność rozczesywania. Budziły jednak powszechną zazdrość, bo w całej rodzinie (także tej dalszej) nikt takich nie ma :) Zdjęcie, którego daty nie jestem w stanie sobie przypomnieć :(

Próbowałam pobawić się wyzwaniami ILS robiąc dwa w jednym czyli mapka + papier miesiąca. Wyszło średnio, ale papiery z kolekcji Mint i szycie papieru oraz białą farba akrylowa to ostatnio moje ulubione scrapowe materiały. Zdjęcie jakieś dziwne, bo nie mój aparat :( i pogoda średnia :(

Pozdrawiam słonecznie (mam nadzieję, że taka pogoda jak dzisiaj zostanie z nami troszkę dłużej)

3 komentarze:

  1. Faktycznie ma piękne loki! Piękna, pełna miłości praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie czyste i, jak napisała Kati, spokojne scrapy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)