poniedziałek, 27 czerwca 2011

dla taty


Ostatnimi czasy nie mam serca do robienia czegokolwiek :( Może to kwestia przemęczenia, a może zwykłe, paskudne lenistwo ? Nie wiem :( Mam nadzieję, że mi przejdzie :) W ramach przełamywania siebie powstałą kartka z okazji dnia ojca. Niezbyt widać, ale próbowałam wykorzystać zakupy zlotowe w postaci pudru do embossingu (to jasne dookoła) i nowe papiery Piekielnej Owcy ze crafthouse.pl Papiery bardzo mi się podobają, bo bardzo chętnie współpracują z tuszami i mgiełkami:)
Kartka na podstawie mapki Mojo Monday z poprzedniego tygodnia oraz monochromatyczna na wyzwanie craftujących warszawianek. Szału nie ma, ale mam nadzieję, że wróci mi ochota na papiery i będzie lepiej :)
Pozdrawiam słonecznie :)

2 komentarze:

  1. bardzo pomysłowa, męska karteczka :) zapraszam do zgłoszenia jej do Fan Site na blogu Crafthouse; co miesiąc rozdajemy nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna :D taka simple i męska :) Moim zdaniem super na dzień ojca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)