czwartek, 2 grudnia 2010

Dla zwyciężczyni :)

Kilka postów niżej ogłosiłam moje zaległe candy, które baardzo szybko, ku mojemu zdziwieniu, zostało rozstrzygnięte :) Zwyciężczynią okazała się Kasia:) Poczta mimo niesprzyjających warunków bardzo szybko dostarczyła prezent :) Mam nadzieję Kasiu, że jest naprawdę tak zadowolona z prezentu jak napisałaś w mailu :)
Jedym z elementów prezentu był powyższy notes. Niestety na zdjęciu nie do końca widać wszystkie kolory tak jak trzeba i nie widać jak się mieni różnymi magicznymi preparatami (domowej roboty mgiełki, crackle, glossy i pearl).
Nasze wielka niepewność minęła i teraz już tylko czeka nas dużo pracy i mam nadzieję jeszcze więcej radości :) Jeszcze chwila i będę musiała dodać nowy wątek tutaj :) a na razie zmykam do szydełka :)

1 komentarz:

  1. Marto, jestem zadowolona i to bardzo. Zdjęcie notesika naprawdę nie oddaje jego uroku. W rzeczywistości jest dużo piękniejszy i fantastycznie się mieni. Oprócz notesu dostałam jeszcze wiele innych wspaniałości, o których nie wspomniałaś a są równie wspaniałe jak notes i zasługują na to by je wymienić. Otóż w paczuszce znalałam 2 pary ŚLICZNYCH srebrnych kolczyków, kartkę z życzeniami i to co scraperki lubią najbardziej kwiatki, ćwieki, wstążki.
    Dziękuję Ci Marto za te wspaniałości.
    Miłego dziergania życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)