niedziela, 4 lipca 2010

wakacyjnie i nie tylko

Album powstał już jakiś czas temu z okazji naszej pierwszej rocznicy, ale jakoś się nie złożyło, żeby go pokazać. Nie szczególnie jestem z niego zadowolona, ale dokumentuje sporą część naszej historii to znaczy 8 i pół roku wspólnej drogi.

Czerwiec 2005r. wyprawa do zoo z moją młodszą siostrą, która robiła to zdjęcie. Trzy i pół roku naszego związku.
Lipiec 2007r. zaręczynowy wyjazd z Pieniny. Jedne z najpiękniejszych naszych wakacji.
Lipiec 2009r. Podróż poślubna do Krakowa. Lenistwo na Krakowskich Błoniach :) Jedno z moich ulubionych zdjęć z fantastycznej choć bardzo krótkiej podróży.
8 marca 2008r. co prawda nie wakacje, ale bardzo udany wyjazd na Metalmanię, tu brawa po koncercie Megadeth, ale mi się zdjęcie udało :)

Mam nadzieję, że nie wystraszyłam nikogo moimi zamiłowaniami muzycznymi. Nie jestem taka straszna na jaką wyglądam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Wasze słowo:)