poniedziałek, 7 czerwca 2010

Scrapująca Polka:)

Forum Scrapujących Polek to dla mnie prawdziwe źródło inspiracji. Dziś nadrabiałam scrapowe zaległości z wyzwań, które pojawiły się w poprzednim tygodniu. A oto wyniki moich zmagań:


Kartka zgodnie z wytycznymi Zielonookiej kolory oraz koronka i organzowy kwiat - wszystko jest :)LO's a wyzwanie "... mam parasol, któy chroni mnie przed nocą..." Dla mnie takim parasolem jest T :) Tylko się boję, że kiedyś się zbuntuje na te otoczki z koronek, kwiatów i motylków :)

ATC pod tytułem "Marzenia" - jak chyba większość młodych małżeństw w tym kraju marzymy o własnym , wspólnym DOMU:) i koniecznie z ogrodem dlatego drzewo:)

A oto przyczyna mojego zabiegania w ostatnim tygodniu :) oraz fatalnej jakości zdjęć:) Ślub mojego młodszego Brata:) Działania z okazji ślubu zakrojone na szeroką skalę od dekoratora kościoła, fotografa i prywatnego fryzjera i kosmetyczki w jednym po night drivera:) Państwo Młodzi zwineli mi aparat i pojechali wypoczywać a ja siedzę w domu i planuje miejsca na zdjęcia plenerowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Wasze słowo:)