środa, 28 grudnia 2011

Jedyny taki ;)

Po pierwsze bardzo dziękuję za miłe komentarze pod postem z kwiatowym notesem :)) Szalenie mi miło i śpieszę donieść, że przeziębienie opanowane zostało w całkiem przyzwoitym tempie. Tylko wstyd mi, że się nie zmotywowałam by przed świętami pokazać jeszcze kilka zaległych prac. Chyba zostaną na nowy rok :(


Dziś jedyny (poza kilkoma wysłanymi bez fotografowania kartkami) przygotowany przeze mnie scrapowy prezent w tym roku i to na zlecenie Brata. Odmienne stany świadomości trzymają się mocno jak widać po kolorystyce :) I nie zapowiada się by miały szybko ustąpić :) Mam tylko nadzieję, że przejdą w łagodniejszą fazę bo mi się czerwone papiery kończą ;)

Kalendarz nie jest szalenie wyszukany, ale jakoś ostatnimi czasy miło mi się robi takie rzeczy. Mogę uspokoić jednak, że to chyba ostatni taki :) Przynajmniej bardzo się postaram ;)

Życzę owocnych podsumowań i snucia planów, które z przyjemnością będą realizowane w 2012 roku :)

3 komentarze:

  1. Ależ, co ty mówisz, notesik jest świetny taki właśnie z mocnymi akcentami. Mi bardzo się podoba.
    Najważniejsza jest przecież radość tworzenia i jak Tobie taki styl odpowiada, to działaj i się nie ograniczaj.
    Dobrze, że zdrówko wraca.
    Marto oby ten 2012 był rokiem w którym uda Ci się zrealizować wszelkie plany i marzenia.
    Do siego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny!!!
    bardzo podobają mi się te papiery i kolory

    Wszystkiego naj.... na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)