środa, 30 marca 2011

retro i męsko

Mój wspaniały Brat ma jutro urodziny :) Z tej okazji powstałą kartka i zakładka do książki. Mam nadzieję, że zarówno książka jak i zakładka spełni swoją rolę czyli sprawi dużo przyjemności.
Kartka w moich ulubionych kolorach z zastosowaniem ulubionego emossingu, cracla i glossy akcent (reflektory i opony) czego niestety nie widać na zdjęciu, ale do tego już się przyzwyczaiłam :)
Remont dobiega końca więc jest szansa, że niedługo będę miała troszkę więcej czasu na scrapowanie i nowe miejsce na swoje "zabawki" :)
Niech taka wspaniała pogoda jak dziś już się nie kończy :)

2 komentarze:

  1. Tradycyjnie, śliczności i na bank spełnią swoje role.
    Podoba mi się też ten obrazek z samochodem. Możesz mi zdradzić skąd pochodzi?. Please.
    Cieszę się, że remont na finiszu.
    Koniecznie pochwal się swoim kącikiem scrapowym.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu to papier Graphic 45 http://www.artpasje.pl/produkt,papier-ozdobny-dwustronny-on-the-boulevard-305-x-305-cm,2828.html
    Co do skrapowego kąta to nie omieszkam jak już wszystko będzie gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Wasze słowo:)